dålig uppdatering!

Har varit så sjuk efter min fest och bara inte orkat att
blogga, är fortfarande lite sjuk men har verkligen saknat min blogg!
jag ska berätta hur mina dagar varit då jag inte bloggat.

Lördag:
Då vaknade jag vid 11 tiden och då var jag ganska seg. Så höll jag på
att fixa saker till min fest! Brände fest-musik, letade efter kläder packade ner allting
vi köpt och en massa annat som behövdes fixas.
Klockan 16.30 kom Kenny en kompis till mig för att hjälpa mig köra allting till lägenheten.
vi var klara runt 17-17.30 med att köra allting!
När jag kom hem tog jag det faktiskt lite lugnt för jag ville inte trötta ut mig innan festen skulle börja. *hihi*
alice kom till mig vid 6 tiden och fixade mitt hår, och sminkade sig själv oss vidare alice är min manenger.
Möte upp Käsh, Älsklingen och Montaha för att sedan dra vidare till festen! hahaha
berättar med om festen senare lite detaljerat!

Söndag:
Vaknade av att alice var jobbig och väckte mig vid 6 på morgonen.
fast fick sova till 8 sen i alla fall!
Hon gick ner och handla frukost till oss snäll som hon är! vi käkade kolla på tv
de var skitmysigt!
Tills vi insåg att vi skulle städa efter, HAHA vi hade tur för det var ingen som spillde spyde eller något.
så det var typ bara att slänga muggar och sugrören osv.
Sen diska lite, vi var 5 st som hjälpte till så de gick ganska snabbt!

Måndag:
Igår var jag i skolan, sen ute på stan med Alice och vi gick till min mammas hotell för att hämta pengar
sen fastnade vi där så vi hjälpte mamma med lite olika saker på hotellet skitkul! 
Sen softade jag och alice hemma hos mig sen kom Älsklingen också. 

Ja ungefär så har mina dagar varit! hihi 
berättar mer om festen senare.


Kommentarer
Postat av: alice

aw ja jag är så snäll, saknar dig förästen :(

2010-04-20 @ 17:43:29
URL: http://aaaliicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0