festbilder!


montis och älskling!


montis och älsklingen chillar vid fönstret


så här såg "baren" först ut!

alice och älsklingen röker


yael och montis


BÅÅL!


Käsh och älskling! (käsh är ego tar bild på sig själv)

jag med min fina drink


här var man lite lullig men fin drink!

HAHAH kääsh fin som vanliigt♥

jag och älskling! fin bild:P


ja några av människorna!

jag och alice min manenger!


en lite mer livlig bild med känslor! hihi

jaa the party crew


jag och arian den bjuder vi på


suddig men natasja dansar ialla fall


arian ser helt loost ut



natasjaa är ju såå cooool!


Sötisarna på festen!

yael softar



jag ska också berätta att de var kash som var fotograf och hon blev lite butter i slutet av festen så där är inte så många bilder då:( men tack till alla som gjorde denna kvällen helt underbar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0