GRATTIIS TILL MIG!

Idag fyller jag 19 år:D och min dag har varit
skitbra!
Kasia, älsklingen och familjen har varit här och käkat lite tårta,kakor osv!
JÄTTEMYSIGT! tack för en underbar dag alla som grattat mig och uppvaktat mig idag!
Lite extra tack till GÖTET för jag fick spela på hans mobil hela dagen idag:D hihi
Och en massa tack till min familj och käsh! ÄLSKAR ER ENORMT MYCKET TACK TACK TACK!

Jag fick:

Pengar.
en Louis Vuitton väska
kate moss parfym
en kate moss body lotion
en annan parfym.
En D&G shower gel
2 par skit coola leggins!


TACK TILL ALLA!



Kommentarer
Postat av: Rita

GRATTIS! till dig i efterskott =)

Ha en bra helg!

Kram

2010-04-16 @ 11:42:06
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0