lugn dag

Hej bloggläsare.
Idag har varit en ganska lugn dag skönt när man har såna dagar.
Håller ni inte med?
Min dag började vid 11 tiden så jag fick en sovmorgon idag och hjärtat sov här i natt MYSIGT!
Sen gick jag och luncha med Niklas vid 12 tiden blev china mat. Mums! hihi
Sen skulle jag tillbaka till skolan fast icke sa nicke;) träffade några klasskamrater som sa att lektionerna
var inställda idag! Någon är på min sida idag!
Hihihi träffade käsh och tog det lugnt hemma hos mig!
Sen kom älsklingen och så gick vi till stan och shoppa lite.
Det blev bara en Deo, man vill ju lukta gott och en Facemask som lukta choklad och den var skitbra!
Så jag och hjärtat gick hem och satte på oss facemasken! och vi blev jättefina:D




FINA ELLER HUR?! HIHIHI!....

Kommentarer
Postat av: alice

AHAHHAHAHAHAH aaaaaaawwwwwww

2010-04-27 @ 22:07:30
URL: http://aaaliicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0