alice gästbloggar

heluuu nu ska jag gästblogga igen! justnu sitter jag och simona och sitter hemma hos henne och kollar på tv, egentligen borde vi båda vara i skolan.. meeeen dagens ugndomar. idag ska vi fixa min telefon och sen ska vi nog inte göra något speciellt vi skulle va med tilden egentligen men hon går aldrig någonstans som tar längre än 5 minuter att gå de är hennes regel så jaja, vi kanske ska plugga lite senare fast de är bara som vi säger för ingen av oss komer orka ,,  för er som inte vet så är jag ju simonas maneger oxå, och syster och lite annat, hon älskar mig sskiiiiiitmycket, jag kan ju förstå henne.. nu har jag inte så mycket att skriva men nästa  gång har jag de. eller jo jag kan ju berätta lite om hennes fest, först vid 6 gick jag till simona och så fixade vi oss lite, sen möttte vi upp dom så åkte vi till lägenheten, sen gjorde vi pastasallad haha och sen gjorde vi lite andra saker sen kom lite folk sen kom lite annat folk och lite sånt sen sov vi där sen ja jag  skriver nog lite dåligt men inte sen :) byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyebyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeee // alice www.aaaliicee.blogg.se




i förrigår när vi va i simnas mammas hottel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0