alice gästbloggar

heluuuuuu, idag så ska jag gästblogga igen, och simona ber sp hemskt lite om ursäkt för att hon nt bloggat på länge hon har varit upptagen med att planera sitt party föör hon fyller 19 :D iaf nu sittter jag här vid min data och spelar happy aquerium mitt älsklignsspel love it :D och jag skanar simonnisen :( oj nu märkte jag att jag stavar lite dåligt eftersom jag skriver skiiiitsnabbt, nu ska jag lägga ut lite bilder på mig och simona genom tiderna haha,



skriver mer lite längre ner :D


2007 när vi hoppa i kuddarna i åhlens


hahaha vi skrattade så mycket åt denna

jag skulle visa simona vad vi skulle göra

sen gjorde vi så

vi hade vars en sko

hahaha uglyyyy meee

sweet, ser ut som hon e blind haha

första gången vi åt drottiningpaj

fjortisen själv




de  va lite bilder nu måse jag fortsätta spelaa byebyebyebeybeyebeyebeybeyebeyebyebey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0