alice gästbloggar

helu allihopa i simonas blogg :) nu sitter jag hemma hos simona och hon färgar sitt hår brunt eftersom hon tyckte att hon va smart och skulle färga sitt hår blont men de blev rött/oranget så nu kallas nu för simona fire :D sjäälv tycker hon attt de är skit hett men .. de är inte. så nu ska hon alltså ffärga de brunt och snälla jag följde med henne och köpte färg haha fast hon har inte ens lagt i halva håret poch färgen är nästan slut.  makes me happy :D snart ska jag och simona åka til dubai eller kanarieöranrna de ska bli lite skojigt, just de jag ska även börja gästblogga här en gång i veckan har tyvärr inget jäätteintresant att skriva men alla andra gången kommer jag ha de hihi / alice www.aaaliicee.blogg.se




simonas narturliaga hårfärg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0