God Natt<'3

Hej igen!
Ja, jag vet att jag sa att jag skulle fixa min blogg lite till
ikväll, men har inte hunnit för hjärtat mitt kom hem till
Kasia.
Så vi stack hem och fortsatte klippa musikvideon till
Krillo,Durim och Sebba - Love Drunk heter låten och den kommer
upp imorgon, så att ni alla kan se den (antagligen!) 
Annars så får ni höra låten i alla fall!
Jag börjar bli ganska seg nu så jag sitter tillsammans med 
älsklingen och segar framför TV:n fast tänkte att jag skulle 
ta en snabb tit förbi bloggen och säga God Natt åtminstånde 
till mina älsklade läsare! 

Nu ska jag sätta mig och försöka skriva stödord till engelska redovisningen imorgon
samtidigt som jag segar med älsklingen framför datorn!

God Natt sov sött så hörs vi imorgon! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0