Sjuk!

*Host host*

Jag är SJUK!, Jag ligger och hostar hela tiden!
Jag har hostat HELA natten och nu börjar jag bli trött på det..Jag hatar att vara sjuk, jag blir så rastlös och vill göra så många saker! (men när jag inte är sjuk orkar jag inte göra något konstiigt!)
Det är ganska okej väder ute, detta vädret får mig på shopping humör men jag orkar int ens gå upp ur sängen!!!
 synd om mig..!! Jag kan inte sjukanmäla mig från skolan fast jag hostar och har ont i huvudet bara för vi har engelska redovisning idag som jag MÅSTE göra!!!!.. Fan! Så idag så blir det väl att jag går till skolan klockan 12.25-13.25 och sen kommer jag hem för att gå ut med hunden♥. Och eftersom jag är sjuk, så får man powernappa i ca 1 timme för sen kommer älsklingen och då blir det plugg eller bara kolla på TV en film kanske..? 




                                               VAD BRUKAR NI GÖRA NÄR NI ÄR SJUKA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0