Tjockar oss!♥

Ja! Jag färgade mitt hår som jag sa innan och
det blev faktiskt helt okej! Mörkbrunt, ska nog köpa
en hårfärg till imorgon så det blir jämt och fint!
Sen ska jag klippa mig imorgon också för att jag GLÖMDE(!!!)
Min förra tid!!! (fattar inte hur jag kunde glömma bort det men, sånt händer när man är upptagen!)
Min mamma ringde innan idag och frågade om jag ville gå med och äta så jag möte upp min mamma
för att äta lite. Väldigt mysigt faktiskt!

Nu sitter jag hemma med älsklingen och vi har gjort jättegoda kakor!
Dom är så goda och så enkla att göra.

RECEPT:

200g ljus eller mörk blockchoklad
cornflakes


gör så här:

1) häll i lite vatten i en kastrull.
2) lägg en tallrik på kastrullen (som ett lock)
3) dela chokladen i bitar och lägg dem sen på tallriken
4) låt chokladen smälta
5) häll i cornflakesen och blanda så att alla blir täckta med choklad
6) in i frysen tills de stelnar!



KLAR!!! HUGG IN!


Kommentarer
Postat av: foto hos jenniifer - FOTORUM

sv. härligt! jag lägger till dig om du lägger till mig:)



åh så gott de såg ut.^^

2010-03-23 @ 21:36:12
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0