Ingen vanlig dag...

Idag är ingen vanlig dag för det är Simon och Gabriels födelsedag hurra hurra hurra! I mitt huvud lät det som en sång bara så försök få det till en sång! Japp tiden går verkligen fort min kära lillebror Simon blir 10 år!! Och lille Gabriel blir 3 år idag! Tiden går verkligen jättefort. Kommer ihåg när min lille bror va bara några år 3-4 år gammal och han precis hade fått en ny cykel så var vi ute med honom och cyklade på den, så kom där fram en kvinna med slöja och sa "åh vilken fin cykel du har" Och Simon tittar på henne länge innan han säger något och när han väl bestämde sig för att säga något sa han " det är inte påsk nu" och va ska man göra jag kunde ju inte sluta skratta och kvinnan skrattade också! När man är så liten vet man inte bättre. Men nu börjar han bli stor och som min pappa alltid sa när vi växte upp små barn små problem stora barn stora problem! Haha... Och Gabriel han är ju inte så gammal men har hunnit med så mycket. Men nu för inte så längesen va vi på Ikea det var jag, Gabriel, Tina, farmor och farfar. Alla gick och beställde och jag och Gabriel skulle gå och ta ett bord då är det en dam i 70 års åldern som säger hej till Gabriel och gabriel tittar snällt och säger "hej vad heter du?" hon svarar något. Och han säger jag heter gabe detta är simona och Simonas svarta kompis heter Eva-lina. Tur va väl att hon kanske inte hörde så bra och att det inte va en svart som han prata med Hahaha. Så stort grattis till er mina små troll!! Jag älskar er jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0