Jobb och smärta

Nu har jag gått ut på en liten paus från allt handduks vikande!
Är ganska seg idag, trött som fan och typ 5 timmar kvar på jobbet.
Allting är mycket jobbigare idag också för att jag skadade foten igår på en laddare -.- dom två piggarna man stoppar in i el-uttaget åkte in i foten?!?! Dont ask me how?! Så går på smärtstillande och haltar mig fram!
De Smärtstillande tabletterna gör en sömnig också så är ganska trött och vill bara dejta kudden men men... Jobb är pengar och pengar är min Thailand resa så är mer än gärna uppe 5 timmar för att kunna åka iväg 23 dagar sen ;)
nu måste jag fortsätta.. Hejdå


Kommentarer
Postat av: a

det är inte alls kul att vara skadad! hoppas din fot mår bättre idag, själv väntar jag på att mitt knä ska läka så jag kan börja träna igen.
Ha en bra dag.

Svar: tack så mycket! :D och ja det är mycket bättre nu fast fortfarande två små hål i foten :D hoppas det blir bra med ditt knä också!
SimonaBjörklund

2012-08-31 @ 13:40:06
URL: http://myownsavior.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0